tirsdag 4. august 2009

Ikke lenge igjen!

Ja, da nærmer det seg veldig avreise til sørligere strøk. Den 19.august settter jeg kursen mot Arguineguin på Gran Canaria. Jeg har jo visst om dette en stund men tenkt at det er lenge til, men det er det ikke lenger.
Derfor denne bloggen så de som vil kan følge litt med på hva jeg hoder på med det neste året.

Jeg gleder med til å ta fatt på nye utfordringer selv om det alltid er trist å reise fra venner og familie her hjemme. Men som alle sier "Et år går fort", og det kommer det helt sikkert til å gjøre.
Hva dagene kommer til å bringe på sjømannskirka i Arguineguin vet jeg ikke veldig mye om, foruten at jeg skal jobbe med barn og ungdom. Jeg nekter heller ikke for at det gode klimet kommer til å bli en god ting. Om noen skulle legge veien innom i løpet av året må dere komme å få vafler på kirka=)

2 kommentarer:

  1. Gled deg, Hildegunn! :-) God reise og klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Hva med å oppdatere litt her snart? Hva har skjedd? har du brent vafler? Tatt litt for hardt i et krapyl? Bada med delfiner?

    SvarSlett