mandag 2. november 2009

Sykkeltur til Soria




Ja da har jeg endelig fått ny mac så da kan jeg blogge litt igjen. Siden sist har det jo skjedd litt av hvert. På jobb går livet sin vante gang med vanlig program. Utenom jobb har jeg endelig fått sett litt mer av denne øya, og det er sant som mange sier at det er mer enn sol og standliv som er verdt å se på Gran Canaria.



En lørdag i oktober tok jeg sykkelen fatt og syklet opp til et sted som heter Soria. Turen innebar 10 km bortover, 10 km oppover, 10 km nedover og de samme ti bortover. På forhånd visst jeg ikke om jeg skulle til topps for jeg hadde hørt at det var langt og bratt, men jeg kunne jo ikke snu når jeg kom halveis så da bar det helt til topps, og det var langt men utsikten var verdt det. Også var det gøy å se litt mer av øya.

Turen til Soria er laget som en sykkelrute så jeg møtte mange andre som også syklet og alle hilste og heia meg oppover. I tilegg tuta, plystra, ropte og vinka alle som kjørte forbi, så det var ganske underholdene.

Utsikt omtrent fra toppen nedover dalen jeg kom fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar