lørdag 15. mai 2010

Besøk!



Her ser dere en glad gjeng jeg for det meste har blitt kjent med i Tråkk. Morsomt å ha dere her. De leide et hus her så da var Marit og jeg så heldig å få komme til et "hjem" å grille. Ikke hver dag vi får det.


Elisabeth og Birgitte kom seg heldigvis nedover etter litt bekymring i forhold til om askeskyen ville forsvinne eller ikke. Bra den forsvant og at dere kom. En fantastisk bra uke. Det ble shopping, spa og mange gode middager og minner.

Siv og Linda fra Oslo og fotballaget mitt kom nedover i januar. En morsom uke med biltur på øya, yatzy og tapas. Utrolig gøy at dere fikk til å komme. Lenge siden jeg har ledd så mye som den uka.

Og ikke minst, Marits foreldre. De har vært her flere ganger og det har vært veldig kjekt å bli kjent med dem. Når ikke mine egen foreldre hadde mulighet til å komme var disse to en god erstatning. Alltid smilende og imøtekommende.


Anne, min kollega på Lutvann, og Kjetil tok også turen nedover. De var med på Quis og biltur og ellers hadde vi noen koselige middager og kvelder.


Andre har også vært innom og like koselig har det vært med alle sammen. Og jeg er ganske sikker på at de fleste har kost seg i varmen og kommet hjem litt solrente her og der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar