lørdag 15. mai 2010

Spa

Dette har Marit og jeg snakket om lenge. Å dra på spa!!!

Og endelig dro vi når jeg hadde besøk av Elisabeth og Birgitte. Det var en opplevelse. Med en gang jeg kom inn døra følte jeg meg litt "rik", noe jeg vet jeg ikke er, men de greide å skape den følelesen så da har de vell allerede oppnådd noe. At folk skal kjenne at de nyter litt luksus i hverdagen. Og jeg skal si vi nøyt hvert sekund.

Marit og Elisabeth i de deilige morgenkåpene våre!

Dette spaet er lagt opp sånn at vi besøkte mange ulike rom. Etter å ha fått utdelt slippers, hånklær og morgenkåper begynte vi opplevelsen i den halmørke "livmora", et rom fult av vannsenger med myke lakner. Der skulle vi ligge å hvile og komme inni den avslappende atmosfæren. I bakgrunnen spilte de avslappende musikk.

Deretter bar det videre til rommet med salt fra Himalaya som maserte føttene når vi gikk på det. Ulike badstuer fulgte, både med og uten fuktighet og ulike dufter i rommene.
Vi fikk også litt sjokk der det kun var kaldt vann. Den varme veggen ble også prøvd og ikke minst is-rommet. Der var veggenen dekket med is som om vi var i en fryser og vi maserte kropppen med is. Egentlig ganske deilig. Ellers var det jo gøy å ha is krig.

Rommet jeg likte best var dødehavsrommet. Der var vannet så salt at du fløyt uten å anstrenge deg. Man kunne rett og slett bare slappe av i vannet. Helt til slutt boltret vi oss i de ulike bassengene og boblebadene ute. Utrolig morsomt og deilig.
I sekken hadde vi med oss norsk sjokolade og kaffe så da var dagen perfekt.

Deilig deilig!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar